۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 13   آیفون 13 پرو   قاب آیفون 13 پرو   کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro
کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro
کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro
کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro

کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان

محافظت از بدنه گوشی اهمیت زیادی برای کاربران دارد و همیشه به دنبال راهی خوب برای ایمن نگه داشتن این قسمت گوشی هستند. کاورها تنوع بسیار زیادی دارند و در کنار افزایش ایمنی بدنه، زیبایی آن نیز برای همه مهم است کاوری که مشاهده میکنید از برند اپیکوی میباشد.کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz از پلاستیک سخت یا همون TPU ساخته شده است. این قاب دارای طراحی فوق العاده زیبایی میباشد و از مواد باکیفیتی ساخته شده و باعث میشود شما از دست گرفتن قاب و گوشی لذت ببرید.کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz دارای مقاومت فوق العاده بالایی در برابر ضربه و سقوط میباشد و به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه و خط و خش حفاظت میکند.کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz از سرتاسر گوشی موبایلتان حفاظت میکند و دارای پوشش دورتا دوری میباشد. این قاب دارای طراحی لبه های برجسته برای دوربین گوشی میباشد تا جلوی وارد شدن آسیب به دوربین گوشی شما را بگیرد . این قاب به دلیل استفاده از مواد فوق العاده با کیفیت تا مدت های بسیاری رنگ خود رو برخلاف سایر قاب های مشابه حفظ میکند.کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz بسیار آسان نصب میشود، و مانند سایر قاب های بازار به پشت گوشی شما آسیبی نمیرساند طراحی قاب به گونه ای میباشد که اثر انگشت روی قاب نمیماند.همچنین به دلیل سبک بودن قاب ،به هیچ وجه مانند قاب های مشابه احساس سنگینی از دست گرفتن گوشی نمیکنید. ترکیبی از زیبایی گوشی همراه و ظرافت به کار رفته روی این کاور زیبایی آن را دوچندان میکند. در کناره ها به شکلی متناسب از رنگ ها استفاده شده است. روی دکمه های گوشی موبایل پوششی با برشی صحیح مشاهده میشود که با یک فشردن ساده میتوانید از دکمه ها استفاده کنید. برش های دقیق کاور دسترسی به درگاه ها را برای شما آسان کرده است . از تمامی قسمت های حساس گوشی همراهتان محافظت میکند. کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz در قسمت دوربین ها نیز محافظت خاصی را قرار داده است. به این شکل که در لبه های دوب دوربین گوشی همراه شما برآمدگی ایجاد شده است که بدون نگرانی بابت ایجاد خط و خش آن را روی سطوح صاف قرار دهید و در صورت سقوط نیز از آن محافظت کند. متریال بکار رفته در ساخت بسیار با کیفیت بوده و میتوانید در زمان های طولانی با گوشی خود کار کنید بی آن که دست شما اذیت شود. زیبایی و ظرافت حرف اول را در ساخت کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz میزند.

برنداپیکوی
مناسب برایApple iphone 13 Pro
  امتیاز کاربران به:

کاور اپیکوی مدل Xundd Jazz مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط